Αν θέλετε να μάθετε ποιες είναι οι πιο αξιόπιστες στοιχηματικες εταιριες στον κόσμο τότε μπορείτε να διαβάσετε τις πιο έγκυρες αξιολογήσεις για εταιριες στοιχηματων με πολλές πληροφορίες για υπηρεσίες και τα στοιχηματικά μπόνους εγγραφής που δίνουν. Δείτε τη σελίδα και συλλέξτε τις δυνατές γνώσεις για να επιβιώσετε στο χώρο του διαδικτυακού παιχνιδιού.














Βουλή

Βουλή - Αγορεύσεις / Παρεμβάσεις

6-4-2012. Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Ρυθμίσεις για την Τοπική Ανάπτυξη, την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση - Ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/50/ΕΚ».
………
ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ[1]: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, κύριε Υφυπουργέ, έτσι που τε-λειώνει αυτή η βουλευτική περίοδος και με αφορμή αυτό το νομοσχέδιο χρειάζεται να κάνουμε έναν απολογισμό των όσων δήθεν «μεταρρυθμίσεων» έγιναν σε αυτό το χρονικό διάστημα.

Όπως τόνισα και στην επιτροπή -το επαναλαμβάνω και τώρα-στην ουσία το νομοσχέδιο αυτό είναι ένα συνονθύλευμα διατάξεων που από τη μια πλευρά αφορούν διόρθωση ημαρτημένων του «Καλλικράτη». Και από την άλλη εντάσσουν και στην ελληνική έννομη τάξη την κοινοτική Οδηγία 2009/50/ΚΕ ως προς τους όρους εργασίας -την μπλε κάρτα δηλαδή- ατόμων με υψηλή εξειδίκευση που προέρχονται από τρίτες χώρες, δηλαδή χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Επειδή δεν έχει ενιαία αρχή, είμαι αναγκασμένος επί της αρχής να μιλήσω για τα δύο αυτά θέματα χωριστά. Και ξεκινάω από το θέμα του «Καλλικράτη».

Σ’ αυτήν την Αίθουσα είχαμε τονίσει πολλές φορές όταν ερχόταν ο «Καλλικράτης» ότι είναι μία δήθεν «μεταρρύθμιση», μία ψευδομεταρρύθμιση η οποία ήρθε απλώς και μόνο για να επιβεβαιώσει τη λογική ΠΑΣΟΚ: Όταν δεν έχουμε τίποτα να κάνουμε, όταν στερούμεθα πολιτικής, κατασκευάζουμε μεταρρυθμίσεις τις οποίες καλούνται άλλοι στην πορεία, όταν έχουν γκρεμιστεί τα πάντα, να τις διαχειριστούν.

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα, κύριε Υφυπουργέ -κι εσείς το ζήσατε όχι τόσο από την ΚΕΔΚΕ, αλλά γενικότερα με την αυτοδιοίκηση- ήταν η νομαρχιακή αυτοδιοίκηση που είχε κάνει το ΠΑΣΟΚ. Το θυμάστε. Έκανε τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση το 1994 όπου στην κυριολεξία φυτοζωούσε. Και χρειάστηκε ο ν. 3545/2005 για να δώσει πόρους στη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, ώστε να μπορέσει να επιβιώσει.

hello: 6-4-2012. Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Εσωτερικών «Ρυθμίσεις για την Τοπική Ανάπτυξη, την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση - Ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/50/ΕΚ

   

Βουλή - Αγορεύσεις / Παρεμβάσεις

3-4-2012. Αγόρευση κ. Προκόπη Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων Έργων και άλλες διατάξεις».
…………………..

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ[1]: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κύριοι συνάδελφοι, παίρνω το λόγο περισσότερο για να θέσω ορισμένα θέματα αρχής με αφορμή το νομοσχέδιο το οποίο συ-ζητάμε και ιδίως με αφορμή το ζήτημα των ταξί. Παίρνω το λόγο, δηλαδή γιατί ο τρόπος με τον οποίο φτάσαμε εδώ που φτάσαμε ως προς τη συγκεκριμένη ρύθμιση δείχνει μία συγκεκριμένη νοοτροπία η οποία καλλιεργήθηκε από την κυβέρνηση Παπανδρέου και από ορισμένους Υπουργούς της κυβέρνησης εκείνης. Υπουργοί οι οποίοι πίστεψαν ότι μπορούν να κάνουν πολιτική καριέρα δημιουργώντας ένα πεδίο που θεωρούσαν προνομιακό, λειτουργώντας μέσα από κανόνες κοινωνικού αυτοματισμού. Όμως αυτοί οι κανόνες αποτελούν όνειδος για την κοινωνική συνοχή και για την ποιότητα της δημοκρατίας μας.

Θέλω να ξεκαθαρίσω και τούτο: Το όλο θέμα των ταξί δημιουργήθηκε εκ του μη όντος και με πλήρη διαστρέβλωση της πραγματικότητας ως προς το τι σημαίνει το ταξί και ποιο είναι το θεσμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί. Γιατί έγινε αυτό;

Κύριοι συνάδελφοι, ορισμένοι Υπουργοί της κυβέρνησης Παπανδρέου, που εξακολουθούν και σήμερα να μετέχουν στην Κυβέρνηση Παπαδήμου, ακολούθησαν τον εύκολο δρόμο του να κάνουν μεταρρυθμίσεις που στην πραγματικότητα είναι απλώς ονόματα, «πουκάμισα αδειανά», για να το πω με ποιητικούς ό-ρους. Δημιούργησαν μέσα από κοινωνικούς αυτοματισμούς «εχθρούς» για να γίνουν στρατηγοί νίκης επειδή θεώρησαν ότι αυτοί οι «εχθροί» ήταν εύκολοι αντίπαλοι. Αυτό συνέβη και με τα ταξί. Κάποιοι θεώρησαν, νομίζοντας ότι κάνουν απελευθέρωση ότι απελευθέρωση, και με βάση τους κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του κοινοτικού κεκτημένου, είναι μια άναρχη απελευθέρωση η οποία «βρέχει επί δικαίους και αδίκους». Έτσι ξεκίνησε το θέμα των ταξί. Σας θυμίζω ότι ύστερα από αρκετή συζήτηση ο κ. Ρέππας είχε καταλήξει σε ένα σχέδιο προεδρικού διατάγματος το οποίο πράγματι κινείτο προς τη σωστή κατεύθυνση. Περίπου εκείνο είναι που σήμερα αποτελεί τη ραχοκοκαλιά των ρυθμίσεων που ψηφίζουμε.

«Ξαφνικά», ο διάδοχός του στο Υπουργείο Υποδομών ανακάλυψε μια απελευθέρωση η οποία γινόταν, υποτίθεται, εν ονόματι της απελευθέρωσης των μεταφορών γενικά, εφαρμόζοντας τις διατάξεις του κοινοτικού δικαίου. Βρήκε πρόθυμους συμπαραστάτες την εποχή εκείνη σχεδόν από όλο το φάσμα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του γραπτού και του ηλεκτρονικού τύπου. Μάταια κάποιοι έλεγαν -και όταν το έλεγαν μάλιστα κατηγορούντο ότι υπερασπίζονται δήθεν συντεχνίες- ότι άλλο το θέμα των μεταφορών γενικά και άλλο το θέμα των ταξί. Γιατί τα ταξί, όπως ξέρετε, κύριοι συνάδελφοι, είναι κλάδος των αστικών συγκοινωνιών. Άλλο η μεταφορά γενικά, άλλο η αστική συγκοινωνία υπό την ευρεία του όρου έννοια, που όταν τη δει κανείς νομικά, στην ουσία είναι δημόσια υπηρεσία την οποία ασκούν ιδιώτες. Περί αυτού πρόκειται. Γι’ αυτό και η κοινοτική οδηγία κάνει σαφή διαχωρισμό. Και γι’ αυτό η απελευθέρωση δεν μπορεί παρά να γίνεται με κριτήρια. Δεν μπορεί να είναι η απελευθέρωση που γίνεται στους άλλους κλάδους ιδιωτών, οι οποίοι μπορούν να κάνουν μεταφορές ελευθέρως. Οι κανόνες αυτοί δεν μπορεί παρά να ήταν κανόνες που σχετίζονται με το ίδιο το αντικείμενο της συγκοινωνίας το οποίο φυσικά γίνεται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, πρωτίστως κοινωνικά, περιβαλλοντικά και κριτήρια που αφορούν και το κυκλοφοριακό.

hello: 3-4-2012. Αγόρευση κ. Προκόπη Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων Έργων και άλλες διατάξεις».

   

Βουλή - Αγορεύσεις / Παρεμβάσεις

22-3-2012. Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου της πρότασης νόμου προς το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: «Τροποποίηση του ν. 3213/2003 «Δήλωση και έλεγχος περιουσιακής κατάστασης βουλευτών, δημοσίων λειτουργών, ιδιοκτητών ΜΜΕ και άλλων κατηγοριών προσώπων».
…………….

ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ[1]: Ευχαριστώ, κύριε Πρόεδρε.
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, έχω την εντύπωση ότι δύο είναι τα στοιχεία της σημαντικής πρωτοτυπίας που ενέχει η σημερινή συζήτηση. Το πρώτο είναι ότι συνήθως, όταν είχαμε προτάσεις νόμων μετά το 1974, ήταν ήσσονος σημασίας. Είναι η πρώτη φορά που ένα τέτοιο αντικείμενο τεράστιας σημασίας, όπως είναι ουσιαστικά το θέμα του «πόθεν έσχες», έρχεται να συζητηθεί και να αποφασιστεί στη Βουλή των Ελλήνων ύστερα από πρόταση, συναδέλφων του ΠΑΣΟΚ, με πρωτοβουλία του κ. Απόστολου Κακλαμάνη, μετά όμως από μία γόνιμη συζήτηση που συνέθεσε προτάσεις, οι οποίες γίνονται σχεδόν ομόφωνα δεκτές. Τούτη την κρίσιμη ώρα έχουμε ένα πολύ καλό σημάδι του πώς μπορεί και πρέπει να λειτουργεί η κοινοβουλευτική διαδικασία για τόσο σημαντικά θέματα. Αυτό είναι το πρώτο.

Το δεύτερο έγκειται στο ότι με αυτόν τον τρόπο, με αυτήν τη νομοθετική πρωτοβουλία, θεσπίζεται ένας πρωτόγνωρος έλεγχος, σε ό,τι αφορά το «πόθεν έσχες» των πολιτικών οι οποίοι έχουν διαχειρισθεί την εκτελεστική εξουσία. Θέλω εδώ να θυμίσω, κύριοι συνάδελφοι, πρώτον, ότι για τους Βουλευτές και ιδίως για τους πολιτικούς που ασκούν εκτελεστική εξουσία υπάρχει το «πόθεν έσχες», το οποίο ούτως ή άλλως είναι ιδιαίτερα αυστηρό.

hello: 22-3-2012. Αγόρευση κ. Π. Παυλόπουλου κατά τη συζήτηση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου της πρότασης νόμου προς το Υπουργείο Διοικ.Μετ.&ι Ηλ.Διακ.«Τροποποίηση του ν. 3213/2003 «Δήλωση και έλεγχος περιουσιακής κατάστασης βουλευτών..."

   

Page 6 of 41